Здравейте и добре дошли! :)

“Не вземайте на сляпа вяра това, което сте чули. Не вярвайте на доктрини, само защото те идват от древността и са се предавали от поколение на поколение. Не вярвайте на каквото и да е, само защото то се следва сляпо от множеството. Не вярвайте на каквото и да е, само защото е било казано от древните мъдреци. Не вярвайте на истини, само защото имате пристрастие към тях или по силата на стар навик. Не приемайте за истина нещо само, защото е било изречено от някой авторитет, ваш учител, по-възрастен или по-знаещ от вас. Обмисляйте, анализирайте и проверявайте в практиката и, ако резултатите потвърждават казаното и спомагат за доброто на всички, приемете истината и я следвайте, приложете я в живота си.”
Буда

24.01.2013 г.

ФЕНОМЕНАЛНА ЖЕНА

автор: МАЯ АНДЖЕЛОУ

Хубавици се чудят на тайната ми.

Не съм ни особено сладка, ни с тяло на манекен,
но като почна да обяснявам,
мислят, че лъжи разтягам.
Казвам им,
тайната е в дълбоките недра
на моите обятия и бедра,
в стъпката ми напета,
в усмивката непревзета.
Аз съм жена
във всичко.
Феноменална жена -
това съм аз.
Влизам аз някъде
без никакво притеснение
и до един
всички мъже стават от уважение
или падат на колене.
После се скупчват около мен
като рояк пчели.
Казвам им,
всичко идва от пламъчето в очите,
от блясъка на зъбите,
от полюшването на бедрата,
от радостта на краката.
Аз съм жена
във всичко.
Феноменална жена –
това съм аз.
Самите мъже се чудят
какво толкова виждат в мен.
Напрягат цялата си сила
да открият къде се е скрила
тайната на моя женски феномен,
но все без успех,
Когато реша да им покажа?
твърдят,
че нищо не могат да разберат.
Казвам им,
тя е в сластната дъга на гърба,
в слънчевата усмивка,
в пружинирането на гърдите,
в изящната стойка, в нежната извивка.
Аз съм жена
във всичко.
Феноменална жена -
това съм аз.
Сега разбирате, нали,
защо не ходя с наведена глава.
Не се налага да си повишавам гласа
или да правя сцени.
Ако ме видите да минавам край вас,
от гордост ще се разтопите завчас.
Казвам ви,
тайната е в потракването на токчетата ми,
във вълните на косите ми,
в дланите на ръцете ми,
в нуждата от грижите ми.
Защото аз съм жена
във всичко.
Феноменална жена -
това съм аз.